Produsul a fost adăugat în coşul de cumpărături.

0 x 0 LEI
Total: 0 LEI

0 în coş

Total produse 0 LEI

Comanda minimă este de 50

Cum comand produsele Online ?-+

Caută produsul dorit

Acesta îl poți găsi folosind câmpul de căutare din partea de sus a paginii sau pur și simplu navigând în categoriile din stânga în secțiunile ce te interesează.

Adaugă-l în coș

Odată ce ai găsit produsul îl poți adăga în coș direct de pe butonul Cumpără, apoi din fereastra ce tocmai s-a deschis selctezi cantitatea și apeși butonul adaugă în coș sau dacă vrei să afli mai multe despre produs sau sa-i citești recenziile poți da clic pe imageine sau titlul acestuia sau apeși butonul Detalii si vei fi trimis direct în pagina produsului unde de asemenea ai posibilitatea să selectezi cantitatea dorită și butonul Adaugă în coș.

Verificarea comenzii și finalizarea ei

Odată ce ai adăgat produsele în coș și dorestifinalizarea comenzii, se da click pe coșul de cumpăraături din partea dreapta de sus a paginii acesta deschizându-se iar apoi click pe butonul Finalizare comandă. Vei fi trimis direct în pagina cosului tău de cumpărături.

Aici găsești toate produsele adăugate la care le poți modifica cantitățile apăsând butonul + sau -  si apoi confirmă cu butonul sau îl poți șterge din coș apăsând butonul X din dreptul lui.

Pasul următor ține de completarea sau selectarea detaliilor de facturare, adresa de livrare, modalitatea de expediție și plată a produselor.

Dacă nu ai cont, va trebuii să completezi formularul cu datele solicitate. În cazul în care se dorește ca factura să fie emisă pentru o firmă se bifează căsuța Sunt persoană juridică (firmă), și se completează formularul cu datele și adresa firmei. Dacă adresa firmei corespunde cu adresa de expediere a produselor se va bifa căsuța Adresa de expediție este aceiași cu adresa firmei, iar adresa de expediție va fi copiată automat.

La adăugarea uni produs în coș într-o anumită cantitate, aceasta se modifică automat ?-+

Stocurile produlor noastre sunt afișate în timp real pe site. în general nu vindem produse cu descoperire de stoc. Cantitățile sunt ajustate automat la adăugarea produselor în coș în cazul în care acestea depășesc cantitatea disponibilă din stoc la momentul cumpărarii lor.

Am produsele în coș dar nu pot plasa comanda-+

Comanda nu poate fi plasată in următoarele situații:

  • Valoarea ccomenzii este sub valoarea minimă acceptată
  • Nu aveți salvată nici o adresă de livrare sau nu ați selectat-o (în cazul utilizatorilor înregistrați)
  • Nu ați bifat căsuța de acceptare a termenilor și condițiilor
  • Posibil ca browserul dumneavoastră sa aiba Java dezactivat sau să fie o versiune mai veche, caz în care vă recomandăm să-l activați sau să folosiți alt browser de generație nouă (Google Chrome, Firefox)

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?-+

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile.

Nu am primit factura. Ce fac?-+

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Contul meu -> Comenzile mele: selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare.

Cum pot anula sau modifica o comanda ?-+

O comanda poate fi anulata sau modificata atat timp cat are starea "In asteptare" sau "In prelucrare", telefonic la numarul: 0727 473 473. Anularea comenzii pentru utilizatorii inregistrati poate fi facuta si din sectiunea Conul meu -> Comenzile mele, selecteaza comanda si completeaza formularul de anulare al comenzii din josul paginii.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?-+

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului de contact, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat, sau telefonic pentru a stabili modalitatea de retur si inlocuire.

Nu am primit cardul cadou-+

Cardul cadou se trimite pe adresa de e-mail mentionata in comanda, dupa facturarea acesteia. In cazul in care ai verificat atat folderul inbox, cat si folderul spam, si nu ai primit cardul cadou, iti recomandam sa ne contactezi telefonic completand formularul din pagina de contact.

In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire Protectia Datelor Personale (GDPR), te rugam sa ne dai acordul pentru utilizarea fisierelor de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a platformei decoratiunitort.ro, masurarea utilizarii platformei decoratiunitort.ro, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti prezentam cele mai bune oferte prin diferite canale de marketing. Mai multe detalii aici