Comanda minimă este de 50
Termenul estimat de livrare este afisat in pagina fiecarul produs, la momentul vizualizarii produsului. Simpla adaugare a produselor in cos nu reprezinta comanda ferma. Termenul de livrare se calculeaza din momentul confirmarii ferme a comenzii de catre operatorul de vanzari (prin telefon, email sau facturare). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul Dinamic Microserv SRL a platii integrale.
Produsele comandate se pot ridica si personal, de la punctul de livrare din Lupeni, jud. Hunedoara in zilele si intervalele orare afisate in site-ul nostru. Comenzile neachitate cu ridicare de la punctul de livrare se pastreaza maxim 48 de ore (lucratoare), calculate de la momentul primirii mesajului cu dispozitia de livrare. In cazul in care coletul nu este ridicat in acest interval, comanda va fi anulata.
Livrarea pentru produsele aflate in anumite promotii se va face conform regulamentului promotiei respective care va fi in mod explicit anuntat pe site.
Termenul de livrare depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a produsului. Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza periodic. Statusul poate fi afisat in variantele prezentate mai jos și trebuie interpretate astfel:
Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari in urmatoarele cazuri:
Manipulare si transport
In depozitul nostru, toate produsele sunt pregatite corespunzător in vederea mentinerii integritatii acestora pe durata transportului. Produsele fragile, grele si / sau voluminoase necesita atentie sporita in ambalare si manipulare suplimentara.
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, acesta va fi contactat si a doua oara de curier, pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativa, coletul ne va fi returnat si ne rezervam dreptul de a anula comanda. O noua comanda poate fi relansata pe site numai dupa achitarea costurilor generate in urma comenzii anterioare.
Daca informatiile de facturare si livrare furnizate se dovedesc a fi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Cumparatorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea Cumparatorului in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.
In cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzi receptia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului si sa ne semnalezi acest incident in termen de o ora printr-un email la info@decoratiunitort.ro sau la telefon. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
Conditii speciale de livrare
Pe durata livrarii pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de vointa noastra sau a curierului: conditii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunostinta despre aparitia acestor cazuri, va vom informa cat de curand posibil despre situatia expeditiei.